Facebook :)


zaman teknologi maklumat ni semua org ada ''Facebook'' . pelik juga bila kawan buat pengakuan mengatakan dia tiada acc Facebook. analoginya umpama seseorang buat pengakuan bahawa dia belum bersunat lagi. Walaupun Facebook ciptaan orang yahudi tapi ramai orang tetap ketagih menggunakannya. Ustaza ustaza guna juga . tak salah meggunakannya dijalan yang lurus . Hari ini aku nak mengupas berkenaan jenis jenis gaya penulisan status Facebook diwall . nak conteng dinding nanti kena label vendalisme pulakan . jadi klau guna conteng je didinding Facebook. aku pun pelik la dgn korang ni . dgrdgr fb akan ditutup bulan march . btl ? ;OO klau tak ada fb kita nak main apa? friendster? myspace? formspring? tagged? smua tu tak boleh sembang  :( inbox tu boleh lah . comment2 . like? tagged ada . klau friendster aku tatau . aku mmg ketagih dgn facebook . haha . seriously , sangat ketagih.