dugaan hidup

dalam hidup , kita mengharapkan sesuatu yg sentiasa indah dan manis . tapi kadangkala kita lupa percaturan hidup bukan hak milik kita yg kita boleh caturkan mengikut acuan kita . Di sebabkan hati dan perasaan yang terluka kadang kala sebagai manusia hilang rasionalnya . Saya menerima dugaan ini sebagai satu cabaran dalam kehidupan walaupun aku masih budak . Tapi sehingga saat ak menaip entry kali ini hati aku masih sedang terluka & marah sdikit . entahlah . sakit pula hati aku . dgn siapa aku nak mengadu ?

kenapa mereka tdk memhami apa yg aku rasa? sbab mereka semua hilang rasa timbangrasa sesama manusia ? terlupa mereka itu aku ini adalah sebahagian dari kehidupan mereka? mereka sanggup mengejar $$$$$$$$$ asalkan semua yg mreka mahu tercapai . Termasuklah ketepikan  perasaan orang disekeliling untuk kepentingan sendiri ..
kalau mereka terbaca entry ini , aku harap kamu sedar bahawa dalam permainan ini aku yang terluka walaupun aku tidak brasa didalam permainan mereka ..