tralala

kahwini orang yg lebih mencintai diri kita daripada kita mencintai diri org lain. itu lebih baik daripada mengahwini org yg kita cintai tapi tidak menyintai diri kita kerana adalah lebih mudah mengubah pendirian kita sendiri daripada mengubah pendirian org lain.


#just saying .

perhimpunan

Sampai skolah masuk barisan . suda masuk barisan , naik masuk kelas . lpastu , masuk kelas pg trun balik . pg dewan besar . pegi dewan besar perhimpunan  mula . perhimpunan mula , mulalah aku jadi cacing kepanasan -.- mandi peluh . sbelum pg skolah aku pakai minyak wangi sparkling . *mama aku punya . hehe . okay . time perhimpunan tu , mmg aku wangilaa . haha . tapi lepas 10 minit dgr cikgu becakap . hm ~ MAKIN WANGI BOSS. lalat limpas depan aku pun boleh koma . serious ni . klau cikgu lalala sja buat ucapan , diatas stage -.-. hmm ~ sangatlaaa skejapp -.-' kla , aku malas mau pg skola . byeee.

aku sedih niiii

meowww ;3

apabila lelaki ajak kamu bertunang , dan kamu menerimanya wlaupun dalam telefon , dgn itu sahlah yg kamu berdua telah bertunang dgn cara yg betul dan halal . dan ia tidak haram  :)

lelaki.

tak semuanya lelaki setia . ada sesetengah lelaki baik & sesetengah lelaki jahat. dari aku kecil sampailaa sekarang , aku harap aku dapat jumpa lelaki yang baik , bersopan santun , comel , solat 5 waktu , dan menerima aku seadanya. mna nak cari llaki mcm tu? susah nak cari . aku harap aku dapat .

-pipa