me gustaaa !

Assalammualaikum , berhabuk blog aku -.- sedih juga tu . haha . k sudah . im hereee blog yg tersayangg . muahh dulu kunun . kau laaa tempat aku meluah . aisehman. comel kan lagu blog aku ? hehe . jgn jealous ah . tumbuk gigi kamu satu satu sana. taiko dapur ni ! siapa nda kenalll . HAHA ;p
nda jugala , aku sedihhh nii . hishh . abah bagi mumy samsung S3 . kami ? kami dapat kosongg kosongg oh :/ bai jalaa gf abah tu . bagi jala mumy tu . siapalaa anakmuu iniii . ceh -.- skema . k sudah cukup sudah ~

Okayy , topic harini , hmmm pasal kwn yg paling aku rapat :D 3 org ja :'3 semuaaa memahami . comell lg tuuu . hahha . kawan rapat *Rifah Kaisah anak Kasim . *Neddylina magdelina Ona anak finjau . * Dk Siti Nur Syuhada anak Zaidi. ndaa lebih nda kurangg ni . dorangg sjaa tuuu :3 yg slalu bagi aku advice , mau tau perangai dorang ni ? haha . okk , meh aku critaa . . si Rifah anak Kasimm ni org diaa kan , paling memahami okkk . asal jaa jumpa aku , nda lari tu handkerchief dari tangan dia -.- nampak aku , habiss di pukull pakai tu handkerchief T.T kejam kan? sokayy . betumbuk la kita di skolah ni ripaa . lpastuu , dia ni penakut mau melintas jalan raya dpan skolah tu -.- padahal dkat ja pun . kalau melintas jalan tu , mesti dia minta tlg org . kadang kadang aku tlg , time mau melintas tu , bnyk la dia fikir yg negative2 tu . takut kna langgar la , apa la . tp paling dia takut , KENA HON -.- hahaha . ktawa ja aku tngok dia mlintas jalan . tolong dia lintas jalan . pegang tangan dia . then bawa dia menyeberang jalan tu . bus skolah dia pun kedekut mau mampus minyak dia tu ba -.- aku tembak kau sepuluh kali . dikepala.  Lol . rifahh ni comell :3 tetap disayangg ok ! suda anggap dia macam kakak sndiri :) kadang2 minta puji juga dia ni . mau juga digusti -..-'
kk , yg kduaa tu , si Neddy anak Finjau :*  haha. budak ni pun . kalau dia ketawa kan , confirm keluar air mata dia tu -.- aku pun ndtau knp . hahah . dia menangis ka apa ni . haha . diaa lawa :) mcm modelll okk . bnyk ba org suka dia ni -.- tp bukan dia mau . JUAL MAHAL. hahahaha . *duckface* . yaa serioussly , dia baik , tukang beli reload aku ni . hehe . memahami juga :) tp kadang2 pandai betull bejiwang dpan aku ni . tlg tlg la nedd . hahah . jiwang pun jiwang jugaa ah . then , telinga dia ni . hmm ~  banyak kacang kali ah . org cakap bakso dia cakap air soda -.- oh wow nedd. memang telinga kau paling laa comel -.-' . sayang aku sama kau ni . kawan begila dlm kelas. haha . mengumpat pun kunun . HAHA. paling sandi . yeaaa , seterusnyaaa -.-' seterusnya ? lol , sikimaaa ituu . ahaha . dogo . ok , ni Dk syuhada anak Zaidi . memahamii jugaa ni . pandai bagi nasihatt. nasihat dia bukan alang alang . mcm karangan dia bagi -.- haha . syu , kau mmg di syg k . jgn curang di sana. baby marah ni . HAHAHAHAH . ni budak ah , suka betul kasi main lelaki then minta reload dr dorang -.- lpastuu kena kasi break ni ba . astafirullah -.- ops ops ops . kesian anak org syu . nda bgs buat mcm tu nak :p btw , lesung pipit dia paling dalam :'3 haih , jealous aku gila . kasi lemas la kau dilaut sana .korek tu lesung pipit -.- minta satu kunun tu lesung pipit . sharing is caring bro . hehe . kau jangan tamaha dgn aku k . kwn baik juga ni :3 wlaupun kelas atas , tp kau tetap ingat kwn kau yg di kelas yg paling bawah ni . well , ini baru laaa dinamakan kawan yg tidak lupa kawan . susah ka senang , dia tetap ingat aku :D lawa ni org . itu jalaa . byeee :* lahveyouu guyss <3